2011. dec. 5.

Judgement Page menni Európa

A hétvégén elindult a Rebel Rouse megújult közösségi márkabírósága, a Judgement Page 2.0.
Az ötlet eredetileg hobbi projectnek indult, aztán nemrég 8 országos megbízás lett belőle.


Történt ugyanis, hogy a Mindshare egyik vezető munkatársa egy európai Mindshare meeting kávészünetében megemlítette az alkalmazást, mire a beszélgetőpartnereknek járni kezdett az agya. (Ezúttal is köszönjük Szilárdnak a lehetőséget.) Úgy gondolták, hogy a rendszer van annyira érdekes, hogy PR és reklámcélokra is hasznosítható, illetve a szavazatok mennyiségétől függően az eredmények egyfajta jelzésként foghatóak fel az egyes márkák erejét illetően.

Az alkalmazást megvették volna úgy is, ahogy volt, de ha már eladásra került a menyecske, kicsinosítottuk egy kicsit és bővítettük pár funkcióval.

  • Személyes profilt alakítottunk ki, azaz már mindenki láthatja, hogy a felvitt márkák és párbajok közül mennyit ítélt meg.
  • Megjelentek a deeplinkek. Azaz az egyes párbajok és márkák direkt linkkel megoszthatóak és mellettük vagy ellenük további ítéletek gyűjthetőek.
  • 7 nyelven használható az alkalmazás.
  • 8 ország, egymástól teljesen független márka adatbázisában nyilváníthatunk véleményt. (Ausztria, Svájc, Németország, Csehország, Szlovákia, Románia, Lengyelország és Magyarország). Ezzel például a két vagy több ország között ingázók, vagy a határon élők újabb lehetőségeket kapnak tapasztalataik visszajelzésére.
  • A rendszer mögé olyan analitikát építettünk, amely nem csak az adott ország eredményeit mutatja be, de segítségével az országok adatai hasonlíthatóvá válnak, illetve globális statisztikákat is készíthetünk.
  • A listázásokat és a navigációt UX szempontból optimalizáltuk.
A jövőben a rendszert további funkciókkal tervezzük bővíteni
  • Megvizsgálhatjuk majd, hogy ítéleteinket egy másik felhasználóéval összehasonlítva mennyire hasonló vagy különböző a véleményünk, azaz mennyire vagyunk egy hullámhosszon.
  • Tervezünk egy felületet, ahol a kártyajátékokhoz hasonlóan játszhatunk a márkákkal és a párbajok eredményével.
  • Egy márkarangsort is tervezünk, amely az ítéleteket, a bárbajok eredményét, a userek személyes adatait elemezve jön létre és változik valós időben.
Az alkalmazás itt próbáható ki, vagy a Kreatív Facebook oldalán a menüből választva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése