2011. júl. 13.

Home Plus - Mérföldkő a kreatív sales-ben

A Samsung és a Tesco közös koreai hipermarket lánca, a Home Plus új kategóriát nyitott kreatív sales megoldásával. Áttörte a mára már unalomig ismert kommunikációs és sales technikákat, és létrehozta QR kódos virtuális áruházait.



A sikert az igények és a korei célcsoportok pontos ismerete, illetve a megoldás megfelelő touchpointra építése együttesen biztosította. És a siker eladásban, forgalomban, azaz pénzben mérhető, nem csak valami nagyolt és csúsztatásokkal teli fesztiválfilmben létezik. Egészen pontosan 1 hónap alatt 10.000 vásásrló 130%-kal növelte a házhoz rendelt vásárlások számát. És pont emiatt fogják a Tesco versenytársai cunamiszerűen koppintani, csiszolni, jól-rosszul módosítva tömegesen elsütni ezt a briliáns offline/mobil-QR/webshop hibrid ötletet. De nem baj, mert az ötlet jó, hatékony, kényelmes és egyszerű.



A vásárlások számának növekedése mellett érdemes azon is elgondolkodni, hogy tulajdonképpen pár citylight bematricázásának érzékelhetetlen költségével kisebb áruházak építésést, feltöltését, üzemeltetését, spórolják meg. És ez már a felfoghatatlan hasznosságú és hatékonyságú innováció kategóriája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése